loading...

اپليكيشن و برنامه هاي اندرويد

معرفي و نقد اپليكيشن ها و برنامه هاي اندرويد

بازدید : 192
11 زمان : 1399:2

آپ

اپليكيشن آپ يا اپليكيشن آسان پرداخت يا به اختصار آپ براي آساني كار شما ساخته شه است. اين روزها و با وجود تكنولوژي پرداخت قبوض، كارت به كارت كردن و ... به صورت دستي و حضوري كار مشكل و خنده داري است. البته براي تمام كارها اپليكيشنهاي جداگانه اي طراحي شده است اما داشتن چندين اپليكيشن هم گيج كننده است و هم سخت.

براي كار با اين اپليكيشن كافي است كه تنها به اينترنت متصل شويد و مراحل امر دلخواه خود را انجام دهيد. رابط كاربري اين اپليكيشن بسيار ساده است. در تمام مراحل توضيحي وجود دارد كه شما را از آن مرحله مطلع و شمار ا راهنمايي ميكند.

خريد شارژ ، پرداخت قبوض خدماتي ، پرداخت قبض موبايل ، خريد بيمه ، شارژ اينترنت ، انجام عمليات كارت به كارت ، مشاهده موجودي ، نيكوكاري و پرداخت صدقه و .... در اپليكيشن آپ امكانپذير است.

هر كدام از اين كارها داراي مراحل مختلفي است، كافي است شما رمز دوم كارت عابر بانك خود را داشته باشيد تا بتوانيد هركاري كه مد نظر شما است را انجام دهيد. كارها با اين اپليكيشن به سرعت انجام ميگيرد و وقت شما را بيهوده تلف نميكند.

شايد يكي از مهمترين امكانات اپليكيشن آپ تله پرداز باشد. با اين امكان شما مي‌توانيد هنگام خريد از فروشگاه‌ها و شركت‌هاي طرف قرارداد با آسان پرداخت، با استفاده از اين سرويس، وجوه خود را پرداخت كنيد.

براي پرداخت قبوض تلفنهاي موبايل دائمي خود ميتونيد به اين قسمت مراجعه و قبض خود را پرداخت كنيد.

يكي ديگر از امكانات محبوب اپليكيشن آسان پرداخت قباليت كارت به كارت كردن وجوه درخواستي شما است. به اين صورت كه براي انتقال وجه كارت به كارت شماره كارت مبدا، كارت مقصد و مبلغ دلخواه انتقال وجه را وارد كنيد. همچنين مي‌توانيد در صورت تمايل توضيح اينكه انتقال وجه بابت چه كاري است را در بخش توضيحات وارد كنيد. اين توضيح در رسيد انتقال وجه نمايش داده مي‌شود. در حال حاضر سرويس كارت به كارت از مبدا بانك‌هاي ملي، كشاورزي، سپه، شهر، انصار، اقتصاد نوين، حكمت ايرانيان، دي، سرمايه، ايران زمين، توسعه تعاون، آينده، پست بانك، گردشگري، صنعت و معدن، رسالت، سامان، كوثر، خاورميانه، مهر اقتصاد، قوامين، پارسيان، تجارت و پاسارگاد به مقصد تمامي بانك‌هاي عضو شبكه شتاب امكان‌پذير است. ساير بانك‌هاي مبدا به زودي اضافه افزوده خواهند شد. در صورتي كه اطلاعات وارد شده در مراحل قبلي صحيح باشند انتقال وجه به سرعت و آساني انجام مي‌شود و رسيد تراكنش براي شما نمايش داده مي‌شود. شما مي‌توانيد تصوير رسيد انتقال وجه براي صاحب كارت مبدا ارسال و همچنين بر روي تلفن همراه خود ذخيره كنيد.

در قسمت شارژ اينترنت ميتوانيد براي خط همراه اول، ايرانسل و ديگر اپراتورها اينترنت مورد نياز خود را براي خود يا ديگران خريداري كنيد. به اين ترتيب كار شما ساده است و گيج نخواهيد شد.

در قسمت نيكوكاري ميتوانيد وجوه خيريه خود را به موسسات خيريه اهدا كنيد. موسسه هاي مختلفي در حال حاضر در اين بخش قرار دارند مانند موسسه محك، موسسه خيريه مهرانه و ....

تمام خدمات اين اپليكيشن آپ به صورت رايگان بوده و مستلزم هيچگونه هزينه اي نيست. براي تسريع در كارهاي خود اپليكيشن آپ را از سايت اندرويدسيتي دريافت كنيد.

بازدید : 218
11 زمان : 1399:2

اين روزها با وجود پيشرفت تكنولوژي كارها بسيار آسان شده است. بسياري از افراد هستند كه بهفال حافظ خيلي اعتقاد دارند و حتي روز خود را با فال حافظ شروع ميكنند. يا افرادي هستند كه علاقه زيادي به حافظ و شعرهاي بي نظير آن دارند. حمل كردن كتاب قطور حافظ براي هركسي آسان نيست. اما با وجود اپليكيشن فال حافظ ، اپليكيشن حافظ ، اپليكيشن اشعار حافظ و ... ديگر نيازي به حمل كردن آن كتاب سنگين نيستيد.

اين روزها با وجود گوشي هاي هوشمند تقريبا تمام كارها راحت شده است. از پرداخت قبض تا ده‌ها كار ديگر را به راحتي ميتوان با اپليكشنهاي مربوطه انجام داد. گرفتن فال حافظ نيز از اين موضوع مستثني نيست. براي خواندن اشعار حافظ زماني كه اپليكيشن فال حافظ را در گوشي هوشمند خود داريد، هميشه آن اشعار در دسترس براي خواندن و فال گرفتن است.

اشعار اين شاعر بزرگ سده هشتم ايران، مورد علاقه تقريبا تمام افراد است. خواندن اشعار حافظهميشه باعث آرامش و خوشنودي است. با داشتن اپليكيشن فال حافظ همراه خود ميتوانيد در هر زمان و هر مكاني فال حافظ بگيريد و اشعار اين شاعر گران قدر را بخوانيد.

قرن ها است كه ديوان حافظ از پرمخاطبترين كتابهاي ايراني در سراسر جهان است. هر ايراني در خانه خود حتما ديوان حافظ دارد و چه بسا كه هر فردي در ايران يك يا حتي چند ديوان حافظ براي خود دارد. جدا از اعتقاد هر فرد درباره ديوان حافظ ، اشعار اين شاعر توانمند آنقدر جذاب است كه خواندن آنها هرگز تكراري نشده و نخواهد شد.

ديوان حافظ تنها يك كتاب پر از شعر نيست. خود شخص حافظ بسيار فرد انديشمندي بوده است به طوري كه در اشعار خود از اجتماع، سياست، عشق، عرفان، خدا، آخرت، انسانيت و صدها موضوع ديگر گفته است. با اينكه كتاب ديوان حافظ براي قرن ها پيش بوده است اما هنوز تازگي دارد. اين موضوع از آن جهت است كه اشعار حافظ متنوع و گسترده است و در هر وضوعي پيامي و كلامي دارد.

اشعار حافظ وجوه مختلفي دارد به همين دليل برداشت هر فرد از اشعار حافظ مختلف است و به همين دليل است كه فال حافظ به وجود آمده است. هر كس بنا به نيت خود از اشعار حافظ بهره ميبرد و برداشت ميكند. شايد بسياري به فال اعتقاد نداشته باشند اما انسان بعضي وقتها به يك قوت قلب نياز دارد. اين قوت قلب و انرژي مثبت را ميتوان در قالب فال از حافظ طلب كرد. از اشعار حافظنيروي منفي و نااميدي پيدا نخواهد شد. شايد به همين دليل است كه فال حافظ مورد علاقه افراد بيشماري است.

شايد با خواندن اشعار حافظ تحول عميقي در آدمي صورت بگيرد شايد هم نگيرد اما در كل خواندن اشعار اين شاعر دانا بسيار آرامشبخش، عميق و لذتبخش است. بيشتر اشعار حافظ، غزل است و به غزليات حافظ نيز مشهور است. كوتاهترين شعر حافظ را در زير بخوانيد:

ما ز ياران چشم ياري داشتيم

خود غلط بود آنچه مي پنداشتيم

تا درخت دوستي كي بر دهد

حاليا رفتيم و تخمي كاشتيم

گفت و گو آيين درويشي نبود

ورنه با تو ماجراها داشتيم

شيوه چشمت فريب جنگ داشت

ما خطا كرديم و صلح انگاشتيم

البته ميگويند كه اين اشعار ارتباط مستقيمي با قرآن دارد. يعني حافظ اشعار خود را از قرآن الهام گرفته است. در تمام ديوان حافظ به ابيتي برميخوريم كه به صورت مستقيم از قرآن برگرفته شده است.

البته كه خواندن اشعار سخت است. اما نا اميد نشويد چون بعد از خواندن چندين بيت متوجه آهنگ شعر خواهيد شد و آن موقع است كه خواندن شما بهتر و بهتر ميشود. اگر متوجه معني كلمات و ابيات نميشويد بهتر است تفسير آن اشعار را بخوانيد. اپليكيشن فال حافظ داراي تفسير نيز هست و ديگر نيازي به وب گردي و جستجو جود نداريد. بيشتر اشعار و ابيات حافظ بيش از يك معنا و معما دارند به همين دليل است كه بهتر است به تفسير آن تنها اكتفا نكنيد و واژه واژه براي خود معني كنيد؛ به اين ترتيب شما برداشت خودر ا از شعر پيدا خواهيد كرد.

با دانلود اپليكيشن فال حافظ از سايت اندرويدسيتي تمام امكانات براي خواندن اشعار، خواندن تفاسير و گرفتن فال حافظ امكانپذير است. به اين ترتيب در گوشي هوشمند خود اشعار گرانقدر حافظ را داريد و از گزفتن فال حافظ يا خواندن اشعار حافظ لذت خواهيد برد.

بازدید : 212
11 زمان : 1399:2

همانطور كه ميدانيد خلافي خودرو و استعلام خلافي خودرو ليستي از مجموعه جرائم رانندگي است. رانندگان بر اساس خلاف هايي كه در امر رانندگي انجام مي دهند توسط پليس توقيف و جريمه مي شوند و اين جريمه ها در پرونده آن خودرو كه راننده با آن مرتكب جرم شده ثبت مي گردد . به اصطلاح به اين ليست پرونده خلافي ماشين مي گويند كه افراد ميتوانند با مراجعه به پليس +10خلافي خودروي خود را استعلام بگيرند. در دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي فقط برگه خلافي خودروهايي داده مي شود كه جمع جرايم آنها كمتر از مبلغ ۱۰ ميليون ريال است. براي دريافت برگه تخلفات رانندگي با مبلغ بيش از ۱ ميليون تومان بايد به راهنمايي رانندگي مراجعه شود.

هزينه دريافت اين برگه ۲۷ هزار تومان و همچنين تعرفه رسيدگي غير حضوري اجرائيات (بررسي كسر خلافي) ۲۵ هزار ريال است. بابت هر رديف تخلف قابل اعتراض ۲ هزار ريال دريافت مي شود. در صورتي كه خلافي متقاضي بيشتر از ۳ برگ باشد بايد به ازاء هر صفحه اضافه ۲ هزار ريال (دويست تومان) پرداخت شود.

با وجود پيشرفت تكنولوژي و گوشيهاي هوشمند كه اكثريت داراي آنها هستند، اين كار نيز آسانتر از هميشه شده است. با وجود اپليكيشن خلافي خودرو ديگر نيازي به رفتن به دفاتر پليس+10 نيست. تنها كافي است اپليكيشن خلافي خودرو يا اپليكيشن فرمون را نصب كنيد تا كار شما آسان شود و به راحتترين صورت ممكن خلافي خودروي خود را پرداخت كنيد.

همانطور كه ميدانيد پرداخت نكردن جريمه، مبلغ آن را دو برابر ميكند. مراجعه به پليس + 10 و پرداخت جريمه ممكن است روزها طول بكشد. بهترين راه پرداخت به موقع جرائم يا به صورت آنلاين و سايت است يا اپليكيشن خلافي خودرو يا همان اپليكيشن فرمون است. هم اسان و هم كاربردي است. داشتن اين اپليكيشن بر روي گوشي هوشمند شما كارتان را بسيار راحت ميكند.

براي انجام كارهاي اداري هرچه ميتوانيد به صورت اينترنتي و آنلاين انجام دهيد تا هم خودتان درگير و خسته نشويد هم از حجم ترافيك و آلودگي هوا و ... بكاهيد. با داشتن اين اپليكيشن قطعا كار شما راحتتر خواهد بود. امروزه همه رمز دوم كارت عابر بانك خود را دارند به همبن دليل كار شما راحتتر انجام خواهد شد.

اپليكيشن فرمون به صورت مستقيم به سايت راهور متصل است به همين دليل تمام اطلاعات آن درست و صحيح ميباشد. از سامانه پيامكي هم ميتوانيد در اين خصوص استفاده كنيد اما بارها ديده شده كه اطلاعات سامانه پيامكي كمي با اطلاعات اصلي اختلال دارد. پس براي اطمينان بهتر است كه از اين اپليكيشن يا سايت استفاده كنيد.

اپليكيشن فرمون داراي رابط كاربري مناسب و ساده اي است كه ممار را براي شما راحتتر كرده است. كار با اين اپليكيشن ساده‌تر از سايت است به اين صورت كه تمام دسترسي ها مشخص و نمايان است. از اين اپليكيشن براي اتعلام خلافي خودرو و استعلام خلافي موتور سيكلت و انواع وسيله نقليه ميتوان استفاده كرد.

در اين اپليكيشن با انجام تنظيمات ميتوانيد از تمام موارد جريمه در هنگام رانندگي باخبر شويد.

با انجام تنظيمات اين برنامه نزديك شدن به دوربين‌هاي زوج و فرد، دوربينهاي كنترل سرعت و ... را به شما هشدار ميدهد.

زماني كه به محدوده ترافيك نزديك ميشويد اين برنامه به شما آلارم ميدهد.

با اپليكيشن فرمون امكان پرداخت سريع جرائم رانندگي خود را خواهيد داشت.

در اين اپليكيشن امكان نمايش سرعت مجاز شما وجود دارد.

در استفاده از اپليكيشن فرمون هيچگونه مراحل پيچيده و حساسي وجود ندارد و كار با آن بسيار راحت است به اين دليل كه داراي رابط كاربري ساده و جذابي است.

اين برنامه را به راحتي ميتوانيد از سايت اندرويدسيتي دانلود كنيد.

بازدید : 222
11 زمان : 1399:2

آپ

با آپ و دانلود اپليكيشن آپ كارهاي خود را راحتتر انجام دهيد. با آپ ميتوانيد شارژ اينترني خريداري كنيد، پول كارت به كارت كنيد، بيمه خريداري كنيد، قبضهاي خدماتي خود را پرداخت كنيد، قبض موبايل پرداخت كنيد و ده ها كار ديگر انجام دهيد.

اپليكيشن آپ را ميتوانيد از سايت اندرويدسيتي دريافت و استفاده كنيد : اپليكيشن آپ براي اندرويد

در اپليكيشن آسان پرداخت ميتوانيد مبالغ صدقه و نيكوكاري خود را به موسسه هاي خيريه معتبر اهدا كنيد.

تنها كافي است رمز دوم كارت بانكي خود را داشته باشيد تا بتوانيد تمام تراكنش ها را به صورت آنلاين و بسيار ساده انجام دهيد.

انتقال وجه و پول كارت به كارت كردن، از طريق بانكهاي مبدا : بانك‌هاي ملي، كشاورزي، سپه، شهر، انصار، اقتصاد نوين، حكمت ايرانيان، دي، سرمايه، ايران زمين، توسعه تعاون، آينده، پست بانك، گردشگري، صنعت و معدن، رسالت، سامان، كوثر، خاورميانه، مهر اقتصاد، قوامين، پارسيان، تجارت و پاسارگاد به مقصد تمامي بانك‌هاي عضو شبكه شتاب امكان‌پذير است. ساير بانك‌هاي مبدا به زودي اضافه افزوده خواهند شد.

پرداخت قبوض خدماتي در اپليكيشن آپ نيز به راحتي امكانپذير است. براي پرداخت تنها كافي است شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض خود را وارد كنيد در صورتي كه باركد قبض در اختيار شما مي‌باشد مي‌توانيد بجاي ورود دستي، از باركدخوان استفاده كنيد. با لمس دكمه باركدخوان و اسكن باركد موجود در قبض، شناسه پرداخت و شناسه قبض به صورت خودكار پر خواهند شد. در غير اينصورت شناسه قبض و شناسه پرداخت را بصورت دستي وارد كنيد و در مراحل بعد قبض را پرداخت كنيد.

اين برنامه جامع داراي سرويسي به نام تله پرداز است؛ شما مي‌توانيد هنگام خريد از فروشگاه‌ها و شركت‌هاي طرف قرارداد با آسان پرداخت، با استفاده از اين سرويس، وجوه خود را پرداخت كنيد. براي اينكار بايد كد پذيرنده داشته باشيد. اين كار دستري شما را بسيار را حت تر از قبل ميسازد.

با اپليكيشن آپ ميتوانيد به صورت رايگان امتياز بگيريد و در كيف پول خود ذخيره كنيد. براي اينكار كافي است پس از انجام هر تراكنش با تكان دادن گوشي خود تا زماني كه دايره وسط صفحه پر شود و عدد آن به 100 درصد برسد، 25 امتياز دريافت كنيد. كليه امتيازات بدست آمده در اين بخش يا امتيازات دريافت شده بابت انجام تراكنش، نهايتاً تا روز بعد به حساب امتيازات كاربر اضافه خواهند شد.

شما مي‌توانيد با استفاده از امتياز خود از طريق همين اپليكيشن شارژ رايگان تهيه كنيد. هر يك امتياز معادل 10 ريال خواهد بود.

در قسمت خريد بيمه از اين اپليكيشن ميتوانيد خدمات مختلف بيمه اي با پوششهاي مختلف خريداري كنيد. در اين برنامه هر بيمه از طرح هاي مختلف با پوشش هاي مختلفي وجود دارد كه شما بر اساس نياز خود هر طرحي كه مايل هستيد را انتخاب ميكنيد و در مراحل بعدي شما مي‌توانيد خلاصه‌اي از اطلاعات خريد خود را مشاهده كرده و در صورتي كه تمامي موارد صحيح بودند، دكمه "تائيد" را لمس كرده تا وارد مرحله پرداخت شويد.

در قسمت شارژ اينترنت با توجه به اپراتور خود ميتوانيد سرويس اينترنتي مناسب را انتخاب كنيد. در اين قسمت همچنين ميتوانيد شارژ وايمكس هاي ايرانسل و مبين نت و ADSL بعضي شركت ها مانند شاتل را پرداخت كرد.

در اپليكيشن آپ همچنين ميتوانيد موجودي حسابهاي خود را ببينيد و چك كنيد.

اين اپليكيشن جامع، جايگزين چندين اپليكيشن مختلف است و كار شما را بسيار راحت ميكند.

راهنماي استفاده از اپليكيشن آپ را ميتوانيد از طريق لينك زير دريافت كنيد: راهنماي استفاده از اپليكيشن آپ

بازدید : 222
11 زمان : 1399:2

فال حافظ همانطور كه ميدانيد برگرفته از شعرهاي خواجه شمس الدين محمد حافظ شيرازيميباشد. فال حافط در كشور ما تعداد زيادي طرفدار دارد و هر كس بنا به نيت و درخواستش از شعرهاي حافظ برداشت ميكند.

ديوان حافظ پرمخاطب ترين كتاب بعد از قرآن در ايران است. جدا از فال حافظ ، شعرهاي خواجه آنقدر زيبا و دلنشين است كه بعد از قرنها هنوز جذاب و خواندن آن آرامش بخش است. حافظانديشمند بود و درباره خدا، عشق، درد، جامعه آن روز و .... در شعرهايش گفته است. شعرهايش نشان ميدهد كه تفكرش بسيار فراتر از افراد ديگر در آن عصر بوده است.

اشعار حافظ به دليل داشتن ويژگي ايهام، اينطور برداشت ميشود كه هر كس با هر نيتي به زبان وي سخن ميگويد و به او جواب ميدهد. اما فال به نظر و اعتقاد هر فردي بستگي دارد.

معمولا زماني كه كار افراد گره ميخورد يا دلشان جايي گير ميكند، به چيزي فراتر از دلايل منطقي نياز دارد، پس چه چيزي بهتر از فال كه تقريبا آينده را ميگويد. بسياري از افراد نيز به اين مسائل معتقد نيستند و بنا بر اين به سمت آن هم نميروند. اما ايراني ها در مراسم و جشنهاي خاص خود بيشتر به سراغ حافظ و فال حافظ ميروند.

براي فال اثبات علمي وجود ندارد اما اين موضوع كه به هر چيزي فكر كنيد و آن را در ذهنتون مجسم كنيد و برايتان اتفاق بيفتد، ثابت شده است. پس بهتر است كه از اين زاويه به آن نگاه كنيم.

جدا از اين حرفها، گرفتن فال حافظ امروزه از هر جهتي راحت و آسان است و نياز به حمل كتاب سنگين نيست و در هر لحظه اي ميشود فال گرفت يا از خواندن شعرهاي ديوان لذت برد. گرچه خواندن خود كتاب يا ديوان لذت ديگري دارد اما با گسترش تكنولوژي همه چيز به سمت ماشيني شدن پيش رفته است و فال حافظ و ديوانش هم از اين موضوع مستثني نيستند.

يكي از راه هاي تفعل بر حافظ، داشتن اپليكيشن فال حافظ براي گوشي هاي هوشمند است. امروزه افراد بيشترين زمان خود را صرف استفاده از گوشي هاي همراه خود ميكنند. بنابراين بهتر است كه در ميان ده ها برنامه اي كه در گوشي هايمان نصب كرده ايم، برنامه فال حافظ يا اشعارحافظ را نيز نصب كنبم دتا در مواقعي كه نياز به فال داشتيم با دلمان گرفت از آن به راحتي استفاده كرده و خود را آرام كنيم.

افراد زيادي هستند كه جدا از فال علاقه بسياري به حافظ و ديوان وي دارند و در روز نيز چندين بيت از اشعار وي را ميخوانند. با اپليكيشن فال حافظ يا اشعار حافظ ديگر نيازي به حمل كردن كتابهاي سنگين نيست. همينطو در دسترس و هر لحظه قابل استفاده است.

براي دانلود اين اپليكيشن به سايت https://www.android30t.com/divan-of-hafez/ سر بزنيد.

بازدید : 179
11 زمان : 1399:2

امروزه با گسترش تكنولوژي گرفتن برنامه خلافي خودرو و اپليكيشن خلافي خودرو كار آساني شده است. با اس ام اس ، اينترنت و تلفن امروزه كارها بسيار راحتتر از قبل شده است. با در نظر گرفتن اينكه مردم اين روزها بيشتر وقت خود را صرف استفاده از گوشي هاي تلفن همراه خود ميكنند، داشتن اپليكيشني براي استعلام خودرو بهترين روش است. كافي است اپليكيشن خلافي خودرو"فرمون" را در اينترنت سرچ و آن را از سايت اندرويد سيتي دانلود كنيد. روشي براي استعلام خلافي خودرو از اين راحتتر وجود ندارد.

خلافي خودرو

خلافي خودرو عبارت است از ليستي از تمام جرائمي كه راننده خودرو در طول مالكيت آن مرتكب شده است. در اين ليست جزئيات تمام آن خلافها قرار دارد. مالك خودرو موظف به پرداخت تمام جرائم است.

پليس +10

دغدغه تمام خريداران و فروشندگان خودرو از قديم خلافي خودرو بوده و آنها به دنبال راحي آسان براياستعلام خلافي خودرو بوده‌اند. در قديم با مراجعه به پليس+10 و گذراندن وقت هاي زياد در صف هاي طولاني و خسته كننده ، مجبور به گرفتن خلافي اتوموبيل بودند يكي از مشكلاتي كه گرفتنخلافي خودرو از پليس+10 داشت اين بود كه تنها خلافيهاي كمتر از 1 ميليون تومان را به مالك خودرو ميداد و براي مبالغ بيش از آن فرد بايد به راهنمايي و رانندگي مراجعه ميكرد. امروزه با وجود اپليكيشنهاي بسيار در اين زمينه، كار آنها نيز آسان تر شده است.

استعلام آنلاين خلافي خودرو

يكي از روشهاي پرمخاطب براي گرفتن خلافي خودرو به صورت آنلاين ، مراجعه به سايت راهور و وارد كردن كد 17 رقمي ( كه ابتداي آن I R مي باشد ) درج شده بر روي كارت ماشين و سپس ديدن خلافي خودرو بود. اين روش هم درد سرهاي خاص خود را داشت. برخي از مخاطبين روش استفاده از سايت را بلد نبوده و گيج مي شدند.

اپليكيشن فرمون

بهترين راه براي استعلام خلافي خودرو ، داشتن اپليكيشني مطمئن براي اين كار است. اپليكيشن فرمون به شما اين امكان را ميدهد كه در هر استان يا شهري كه هستيد ، بتوانيد از اين اپليكيشن استفاده كنيد.

به دليل نداشتن مراحل پيچيده براي تمام افراد مناسب و كار با آن راحت است.

اين اپليكيشن به سايت راهور متصل بوده و تمام محتواي آن معتبر و قابل استناد است.

در هنگام مشاهده دوربينهاي كنترل سرعت و كنترل ترافيك به شما هشدار ميدهد.

در هنگام نزديك شدن به طرح زوج و فرد نيز به شما هشدار ميدهد.

اين اپليكيشن امكان پرداخت آني جرائم را دارد ، به اين ترتيب نياز به كارهاي وقت گير و ارسال اس ام اس نخواهيد داشت.

در اين اپليكيشن با استفاده از باركدخوان ميتوانيد به راحتي خلافي خودرو خود را دريافت كنيد. (باركدي كه بر روي كارت ماشين است)

اپليكيشن فرمون داراي ويژگيهاي زيادي براي سهولت كار شما ميباشد.

تمام مراحل در اين اپليكيشن رايگان است.

در اين اپليكيشن شما ميتوانيد جزئيات كامل يك خلافي را به وضوح و كامل مشاهده كنيد.

اين اپليكيشن داراي امكان تعيين سرعت دلخواه براي نمايش هشدار سرعت مجاز در اتوبان ها ، بزرگراه ها و آزادراه ها را دارد.

اين اپليكيشن امكان نمايش سرعت آني ماشين در حال حركت با استفاده از GPS و هشدار به كاربر در صورت عبور از سرعت مجاز را نيز دارد.

در طراحي اين اپليكيشن از material design استفاده شده است.

طراحي گرافيكي اين اپليكيشن طوري است كه تعامل آن براي كاربر با اپليكيشن آسان باشد.

به اين ترتيب از اين اپليكيشن استفادههاي زيادي ميتوان كرد. كار با آن آسان است و نيازهاي شما از يك سيستم استعلام خلافي خودرو را برطرف ميكند.

مهمترين نكته اي كه درباره اين اپليكيشن وجود دارد اين است كه اين برنامه رايگان ميباشد و براي تمام افراد قابل استفاده است.

يكي ديگر از مواردي كه اين اپليكيشن را محبوب كرده است، امكان پرداخت آني جرائم است. پس نياز به مراحل پيچيده ارسال اس ام اس و ... نيست و به صورت مستقيم به درگاه بانك وصل ميشود و شما ميتوانيد هزينه هاي جرائم خود را پرداخت كنيد.

اين اپليكيشن طوري طراحي شده است كه (در صورت تمايل) با هشدار دادن از جريمه شدن شما نيز جلوگيري ميكند.

براي استفاده از اين اپليكيشن به سايت اندرويد سيتي به آدرس " " مراجعه فرماييد. اپليكيشن را نصب كنيد و خلافي ماشين خود را كرفته و پرداخت كنيد.

بازدید : 224
11 زمان : 1399:2

خلافي خودرو و استعلام خلافي خودرو به دليل گسترش روزافزون تكنولوژي اين روزها كار بسيار آساني است. اما در كمي قديمتر از اين، گرفتن استعلام خلافي خودرو براي رانندگان به خصوص زمان خريد و فروش ماشين، كار بسيار دشواري بود. حال گسترش تكنولوژي در اين حوزه نيز به كمك افراد آمده است.

در گذشته پروسه دريافت برگه خلافي خورو وقت‌گيري بود و فرد بايد به پليس +۱۰ و يا راهنمايي و رانندگي مراجعه مي‌كرد. ولي هم اكنون مي‌توان به راحتي از طريق اينترنت برگه خلافي را دريافت و ميزان جريمه را به صورت آنلاين پرداخت نمود.

براي دريافت برگه خلافي به اين روش بايد به دفاتر پليس +۱۰ مراجعه مينموديد و با پرداخت مبلغ ۳۰ هزار تومان به عنوان تعرفه رسيدگي غير حضوري اجرائيات، اقدام به استعلام خلافي خودروميكرديد.

اين كار را تنها رانندگاني ميتوانستند از اين روش استفاده نمايند كه مجموع خلافي خودروي آنها كمتر از يك ميليون تومان باشد. و براي رانندگاني كه جرايم رانندگي آنها بيشتر از اين مقدار باشد بايد به مراكز راهنمايي و رانندگي مراجعه مينمودند.

با رفتن در سايت راهور به راحتي ميتوانيد خلافي خودرو خود را استعلام بگيريد. با اس ام اس و تلفن همراه نيز ميتوانيد اين كار را انجام دهيد.

اما بهترين روش و در دسترسترين راه براي گرفتن خلافي خودرو داشتن اپليكيشني براي اين كار است. چرا كه امروزه تقريبا تمام افراد داراي گوشي هاي هوشمند هستند و هميشه و همه جا آن را همراه خود دارند. خوشبختانه براي استعلام خلافي خودرو اپليكيشن خلافي خودرو به نام فرمون طراحي و در دسترس است. با دانلود كردن و استفاده از آن متوجه خواهيد شد كه استعلام گرفتن چقدر با اين برنامه آسان است.

اين برنامه علاوه بر امكان گرفتن خلافي خودرو، داراي امكانات مختلف و سودمند ديگري نيز هست. در اين مقاله به معرفي و بررسي اين امكانات ميپردازيم.

اين اپليكيشن در تمامي شهر ها و روستاهاي ايران در دسترس و قابل استفاده است. به طوري كه تمام افراد در سراسر كشور ميتوانند از اين برنامه استفاده كنند.

برنامه فرمون با استفاده از GPS سرعت آني اتومبيل را نمايش ميدهد و اگر اتومبيل از سرعت مجاز فراتر رود، به راننده هشدار ميدهد تا از سرعت خود بكاهد. به اين ترتيب از جريمه شدن و خطرهاي احتمالي جلوگيري ميشود.

مرجع اپليكيشن فرمون سايت راهور ميباشد؛ اين برنامه به صورت مستقيم به سايت واهور متصل است؛ پس تمام اطلاعات دريافتي آن معتبر و قابل استناد است.

براي استفاده از اين برنامه نياز به داشتن مدارك و اطلاعات اضافي نيست. علاوه بر آن كار با اپليكيشن فرمون آنقدر آسان است كه هيچ مراحل پيچيده اي براي استفاده از آن وجود ندارد.

برنامه فرمون قابليت آن را دارد كه از نقشه، دوربين هاي زوج و فرد، دوربين هاي كنترل سرعت و دوربين هاي كنترل ترافيك را تشخيص دهد و به راننده هشدار نزديك به آنها را بدهد.

رابط كاربري اين اپليكيشن فوق العاده است و براي طراحي آن از متريال ديزاين استفاده شده است. به اين ترتيب براي استفاده از آن نياز به آموزش نخواهيد داشت. طراحي اين اپليكيشن جذاب و بسيار كاربردي است.

با اين اپليكيشن هر فردي ميتواند خلافي خودرو را دريافت كند. اين برنامه براي خريداران و فروشندگان خودرو نيز بسيار مفيد است. به اين ترتيب كار انها آسان و در كوتاهترين زمان ممكن انجام ميشود.

اين اپليكيشن را ميتوانيد از سايت اندرويد سيتي دانلود كنيد

بازدید : 137
11 زمان : 1399:2

بيشتر افراد با آپ و اپليكيشن آپ آشنا هستند. با دانلود اپليكيشن آپ و استفاده از آن كارهاي شما به طرز باورنكرني اي آسان ميشود.

اپلكيشن آپ داراي رابط كاربري آسان، زيبا و راحتي است كه كارهاي آنلاين شما را به ساده ترين شكل ممكن انجام ميدهد.

امرزوه براي هركاري اپليكيشني وجود دارد و همين موضوع باعث گيج شدن شما در امور ميشود. داشتن چند اپليكيشن بر روي گوشي همراه شما ميتواند تا حدود زيادي از حجم حافظه را بگيرد و كارايي دستگاه شما ار پايين بياورد. به عنوان مثال فرض كنيد كه در 5 بانك مختلف داراي حساب هستيد؛ براي هركدام نيز اپليكيشني وجود دارد و شما انها را نصب مبكنيد. براي كوچكترين كار بانكي بايد به اپليكيشن بانك مرجع كارت خود مراجعه كنيد و اين باعث بيشتر گيج شدن شما ميشود. با داشتن اپليكيشن آسان پرداخت به راحتي از هر كارت بانكي ميتوانيد موجودي بگيريد و پول انتقال دهيد.

همين انتقال پول به تنهايي 90 درصد كارهاي شما را بهبود ميبخشد. فرض كنيد در تاكسي نشسته ايد و هنگام پرداخت كرايه يادتان ميفتند كه پول نقد همراه خود نداريد؛ به جاي رفتن تا عابر بانك و معطل كردن راننده، خود و ديگران به راحتي ميتوانيد شماره كارت بانكي راننده را گرفته و همان موقع از طريق اپليكيشن آپ كرايه خود را در كمتر از 30 ثانيه پرداخت كنيد. براي خريدهاي آنلاين، انتقال وجه و ... به راحتي ميتوانيد از اين امكان اپليكيشن آپ استفاده كنيد. در ضمن براي انتقال وجه اين اپليكيشن مبلغ بسيار كمتري را نسبت به بانك از حساب شما كسر خواهد كرد و كارمزد انتقال وجه براي شما بسيار كمتر ميباشد.

ديگر خدمت مهم اين اپليكيشن گرفتن موجودي است. با داشتن اين اپليكيشن ديگر نيازي به رفتن تا عابر بانك نداريد و به راحتي ميتوانيد موجودي حساب خود را داشته باشيد.

يكي ديگر از خدمات مهم اين اپليكيشن آن است كه شما ميتوانيد از طريق اين اپليكيشن قبوض خدماتي خود را به راحتي پرداخت كنيد. تنها كافي است كه اطلاعات قبض و سپس اطلاعات كارت را وارد كنيد تا قبض شما پرداخت شود.

از طريق اين اپليكيشن به راحتي ميتوانيد صدقه پرداخت كنيد و به موسسه هاي خيريه كمك كنيد. در اين برنامه موسسه هاي خيريه از جمله محك و ... وجو دارند تا شما بتوانيد به صورت مستقيم به آنها كمك كنيد. روزانه ميتوانيد صدقه هاي خود را نيز از همين طريق پرداخت كنيد.

از ديگر امكانات مفيد اين اپليكيشن ميتوان به خريد شارژ از طريق اين اپليكيشن اشاره كرد. براي خود و ديگران ميتوانيد از طريق اين اپليكيشن شارژ بخريد. اپليكيشن آسان پرداخت امكان پرداخت شارژ براي تمام سيم كارت هاي رايج در كشور را فراهم كرده است.

از ديگر خدمات مهم اين اپليكيشن خريد بيمه است. بيمه هاي مختلفي را ميتوانيد از طريق اين اپليكيشن خريداري كنيد. بيمه ثالث، بدنه ماشين، آتش سوزي و ... براي خريداري آماده است و شما تنها كافي است پوشش هاي مورد نظر را انتخاب كنيد و سپس مبلغ بيمه را پرداخت كنيد تا بلافاصله بيمه براي شما صادر شود. در قسمت بيمه اپليكيشن آپ هر سرويس بيمه از چندين طرح مختلف تشكيل شده است. در اين قسمت شما مي‌توانيد ليست طرح‌هاي ارائه شده براي سرويسي كه انتخاب كرده‌ايد را مشاهده و طرحي كه براي شما مناسب‌تر است را انتخاب كنيد. بعضي از طرح‌ها خود شامل جزييات بيشتري هستند. در اين صورت دكمه‌اي سبز رنگ با نام "اطلاعات بيشتر" وجود دارد. با كليك بر روي اين دكمه جزييات مربوط به هر طرح نمايش داده مي‌شود. در قسمت بعد استعلام و سپس با خريد بيمه آن مرحله را به پايان ميرسانيد.

در قسمت تله پرداز اپليكيشن آپ شما مي‌توانيد هنگام خريد از فروشگاه‌ها و شركت‌هاي طرف قرارداد با آسان پرداخت، با استفاده از اين سرويس، وجوه خود را پرداخت كنيد. در ابتدا بايد كد پردازنده و شناسه پرداخت را وارد نماييد سپس وجه را پرداخت كنيد.

قسمت شارژ اينترنت اين اپليكيشن هم ميتواند كمك زيادي به شما كند. از اين طريق ميتوانيد براي سيم كارت هاي خود اينترنت بخريد و سرويس هاي مختلف را بشناسيد و مناسبترين آن را پرداخت كنيد. در اين قسمت همچنين ميتوانيد براي سرويس هاي شركت هايي چون شاتل، پارس آنلاين و ... را نيز از اين طريق خريداري نماييد. سرويس هاي اينترنتي ايرانسل و واي مكس نيز از طريق اپليكيشن آپ قابل خريداري است.

بازدید : 211
11 زمان : 1399:2

فال حافظ يكي از قديميترين سرگرمي هاي ما ايراني ها به حساب مي آيد اما جدا از سرگرمي خواندن اشعار حافظ بسيار لذتبخش است. هم اكنون اپليكيشن فال حافظ براي گرفتن فال حافظموجود است. همچنين ميتوانيد فال حافظ آنلاين بگيريد.

هر ايراني در خانه خود يك يا حتي چند كتاب و ديوان اشعار حافظ را دارد. مشهور است كه امروز در خانهٔ هر ايراني يك ديوان حافظ يافت مي‌شود. ايرانيان طبق رسوم قديمي خود در روزهاي عيد ملي يا مذهبي نظير نوروز بر سر سفره هفت سين، و يا شب يلدا، با كتاب حافظ فال مي‌گيرند. براي اين كار، يك نفر از بزرگان خانواده يا كسي كه بتواند شعر را به خوبي بخواند يا كسي كه ديگران معتقدند به اصطلاح خوب فال مي‌گيرد ابتدا نيت مي‌كند، يعني در دل آرزويي مي‌كند. سپس به طور تصادفي صفحه‌اي را از كتاب حافظ مي‌گشايد و با صداي بلند شروع به خواندن مي‌كند. كساني كه ايمان مذهبي داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهاي مي‌خوانند و سپس كتاب حافظ را مي‌بوسند، آنگاه با ذكر اورادي آن را مي‌گشايند و فال خود را مي‌خوانند.

آداب فال حافظ گرفتن

در ميان ايرانيان اين باور وجود دارد كه شيخ حافظ شيرازي داننده اسرار نهان و عالم غيب مي باشد و هنگام مواجه شدن با مشكلات يا دو راهي هاي زندگي با گرفتن فال حافظ مي توانند تصميم درست گرفته و از آينده با خبر شوند.

بهتر است فال توسط كودك بي گناه يا ريش سفيد دانا گرفته شود اما هر فردي مي تواند با نيت درست و خلوص براي خودش نيز فال بگيرد

اگر خودتان قصد گرفتن فال حافظ داريد، بهتر است در زمان هوشياري لباس تميز و راحت پوشيده و در مكان آرامي قرار بگيريد

از ديوان حافظ كامل استفاده كنيد

برخي از مسلمانان براي شادي روح حافظ فاتحه اي فرستاده يا 7 صلوات ذكر مي كنند.

زماني كه نيت كرديد و حافظ را قسم داديد، با دست چپ كتاب را بگيريد و با دست راست و چشمان بسته آن باز كنيد.

طبق سنت ايرانيان از بين دو صفحه اي كه باز شده بايد صفحه سمت راست را انتخاب كرده و غزل بالاي صفحه پاسخ فال مي باشد. در برخي از ديوان ها ممكن است بيت اول غزل در صفحه قبل باشد يعني از ابتداي صفحه سمت راست نباشد كه بايد به صفحه قبل رفته و از ابتداي غزل، شعر را بخوانيد.

در اين غزل يك يا چند بيت وجود دارد كه به نيت شما مربوط است. اگر پاسخ نيت خود را پيدا نكرديد بايد به غزل بعدي رفته و يكي از بيت هاي شماره 1 – 3 – 5 غزل دوم كه اصطلاحا به آن شاهد فال حافظ مي گويند و مطالب غزل قبلي را تاييد و تكرار مي كنند بخوانيد تا به پاسخ نيت خود برسيد.

علاوه بر آن از اشعار حافط ضرب المثل هاي فراواني را ميشونيم. به عنوان مثال :

ما ز ياران چشم ياري داشتيم

تكيه بر جاي بزرگان نتوان زد به گزاف

اولين فال حافظ پس از مرگ او گرفته شد. بعد از فوت اين شاعر بزرگ پارسي زبان، زماني كه مريدان و ارادتمندان او براي مراسم تشييع جنازه آماده مي شدند و تصميم داشتند پيكر او را در باغ مصلاي شيراز به خاك بسپارند، تعدادي از مخالفان حافظ، او را كافر خوانده و از خوانده شدن نماز بر جنازه حافظ خودداري و اجازه دفن در مكان مورد نظر را ندادند.

بعد از شدت يافتن نزاع دو طرف، تصميم بر اين شد كه از ديوان حافظ كمك گرفته و نظر شيخ حافظ شيرازي را از طريق اشعار و تفال به ديوان غزلياتش جويا شوند.

نتيجه فال حافظ، غزل 82 بود و مضمون آن، همه را به حيرت واداشت و مخالفان دست از مخالفت برداشته و مراسم تشييع جنازه با احترام برگزار شد.

كنون كه مي‌دمد از بوستان نسيم بهشت

من و شراب فرح‌بخش و يار حورسرشت

مكن به نامه سياهي ملامت من مست

كه اگه است كه تقدير بر سرش چه نوشت؟

قدم دريغ مدار از جنازه حافظ

كه گرچه غرق گناهست، مي‌رود به بهشت

از آن پس بود كه فال حافظ مرسوم شد. عده بسياري هستند كه به فال حافظ اعتقاد قلبي دارند و حتي از آن حاجت نيز ميگيرند. زيرا ميگويند حافط بر اساس قرآن اين اشعار را سروده است. گفته شده حافظ در سنين كودكي و با گوش كردن به صوت قرآن پدرش توانست كل قرآن را حفظ كند و علت تخلص “حافظ” نيز به اين دليل مي باشد. همچنين دردوران نوجواني اشعار شاعران بزرگي همچون سعدي، عطار، مولانا و نظامي را از بر بود.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 231
  • بازدید کلی : 6388
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی